Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Middelbeers, Nederland van Daan Hoof - WaarBenJij.nu Nog 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Middelbeers, Nederland van Daan Hoof - WaarBenJij.nu

Nog 5 nachtjes slapen

Door: Daan van Hoof

Blijf op de hoogte en volg Daan

28 December 2013 | Nederland, Middelbeers

De laatste loodjes!

Over vijf dagen ga ik al weer, of eerder gezegd vier dagen en vijf nachten. De laatste weken waren erg hectisch. Waar ik eerst geen tijd had om zenuwachtig te zijn omdat er nog van alles geregeld moest worden was er het na mijn betaling eigenlijk afgelopen met het regelen van de aller belangrijkste dingen zoals mijn vliegticket of visum, dat had ik allemaal in de pocket.

Vanaf dat punt was er dus tijd om me te richten op ander zaken. Zoals geld inzamelen voor mijn goede (nog nader te bepalen) doel. Wat me daar toch over me heen kwam van een warmte en vrijgevigheid van de mensen om me heen was niet te geloven. Ik had voor mezelf in mijn hoofd dat als ik 200 tot 300 euro mee zou mogen nemen dat ik in mijn handjes mocht klappen, daar ben ik inmiddels al ruimschoots overheen! Daarvoor wil ik iedereen heel erg voor bedanken.

Mede door de gulle giften werden de zenuwen erger want dat betekende dat het vertrek dichterbij kwam. Inmiddels zit ik na een geslaagd 'afscheidsfeestje' na te genieten van de harten onder de riem en de vele gelukswensen, ook al ga ik maar voor een paar weken weg (acht).

Ik moet nog wat kleine dingetjes regelen zoals papieren die geprint moeten worden en wat boodschapjes maar dan ben ik op het pakken van mijn koffer na, klaar om te vertrekken.

Over een week zal ik er twee dagen op hebben zitten in Arusha bij de Elihaki familie. Ik arriveer wel op een gunstig moment want ik kom vrijdag ochtend aan, dus heb ik vrijdag, zaterdag en zondag om een beetje te acclimatiseren voor mijn project op The GOHECHI Centre start.

Eerste de komende dagen nog wat rusten, nog wat werken, nog wat regelen en nog wat feesten en dan donderdag ochtend vertrekken. Mijn volgende verslag zal vanuit Tanzania zijn, ik weet nog niet hoe frequent ik iets zal plaatsen maar er zullen zeker verhalen en wat foto's voorbij komen!

Dat was het voor nu. Iedereen als vast een gelukkig nieuwjaar, mocht ik je niet meer zien!

x Daan

  • 29 December 2013 - 08:00

    Cindy Van Gestel:

    Hey Daan!

    Heel veel succes nog even met de voorbereidingen en het afscheid nemen! Ik ga je volgen!

    X Cin

  • 29 December 2013 - 12:08

    Jitske:

    Heey Daan,

    Echt heel veel plezier! Maak er een mooie tijd van in Tanzania!
    Geniet ervan!

    Groetjes Jitske

  • 29 December 2013 - 18:20

    Pascal:

    Daan,
    Heel veel plezier en succes tijdens dit avontuur! Het wordt zeker een ervaring om nooit meer te vergeten.
    Groet, Pascal

  • 02 Januari 2014 - 19:47

    Paul:

    Dag Daan, goeie landing en heel veel plezier in Tanzania.
    We blijven je volgen.
    Paul en Wilma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daan

Actief sinds 08 Dec. 2013
Verslag gelezen: 567
Totaal aantal bezoekers 12695

Voorgaande reizen:

02 Januari 2014 - 27 Februari 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: